tábor4napja éreszkvadkerten

Meg beszéltük dolgokat ami tábori napon lesz úgy ütemeztük előző este késő hogy múlt,

hét szerdán hogy tábori nap utolsó előtti nap úgy gondolta 4felnőt bele értve engem is,

elmegyünk egy reggel7órari misére ki gondoltuk 4en felnőtt fiatalokat szerertük ez korai,

nekik úgy gondoltuk mi elmentünk misére reggel7óra akkor nekem elmondom élménybe részem,

mert aki ott van Atya aztán nagyon ismerem olyan volt nagyon régen amiikor beteg voltam,

kórházba ő meg látogatott más olyan volt részben akkor ami nekem jól est nekem és úgy ,mondva,

ember jót soha nem felejti el azt életen át őrözni fogja szívébe .részt vetünk misén csak halódtam,

evangéliumot beszélt nekem az nagy élménybe újból hallottam részt-vehetem miséjén egy,

élmény nekem vége misének haza négy felnőtt szállás helyre meg reggeliztünk ,azon napon ,

elmondom nem lesz nagyon sok időnk nagyon sok programunk-van elmosogatta mosogató gép,

dolgotokat ki derült nagy dolgokat nem tudja elmosni azt kézel ; tudja elmosni ember elmosta,

ügyeletes csapat .készültünk tó strandra mert az volt tervünkbe jobb idő volt de előtte ,

ottani érsekvadkerti templomba előtérbe csoportosan be mentünk előtérbe ot elénekeltük,

Üdvözlégy Mária Éneket egyik felnőtt aki benne van énekkarba az énekelte,fel én is segítem, mert

nekem jó hangom elmondtunk imádságot ez én ötletem volt ha-már templomba imádkozunk .,

És busz hoz indultunk ép egy ellenőr volt de elintéztük egy dolgot . eljutunk másiik buszhoz,

ami minket elvisz majd bánki strandr tóra aholmi mi strandi napot fogunk tölteni ott is,

ettük pizzát sült krumplit közösen pihentünk fél órát tóparton fél óra múlva mentünk vizbe ,

én megittam azt dolgot nagyon akartam meg ettem lángost utána mentem vízbe. fél4ig strandolás,

múlt szerdán strandon vissza utaztunk buszokkal szállás helyre oda ép délután 5értünk haza pici,

szusszanás jó5prces volt érkeztek ily-ásat emberi ki próbáltuk hogy kel lőni ila 3 lehetséges,

volt 2csoport addig meg rovás írást gyakorolhatott én minda2 lehetőséggel éltem mindenki,

2dolgot elmondom nekem mér rovás írás tetszett újból élhetem tanulós dolgot újan volt tanuló,

voltam kis időre nagyon teszt picit nehéznek rovás írást bele jöttem meg vacsorázunk most,

pastó volt én még ilyet nem ettem nagyon finom utána alig bírtam mozogni annyira jó laktam

elmosogatott ügyletes csapat után eredmény hirdetés volt táborba szerezett pontokat hirdettük

ki de aki ismert engem tudja határozott szigorú tudunk leni én át vetem ezt igazat attak felnőttek,

hogy csúnya beszédére halunk vonjuk le pontot helyes találta meg erdmény hirdetés fiataloknak,

fiatalok elmentek fürödni készültek csomagoltak mert elérkezett nekünk tábor záró napja utána,

fogunk haza ahhoz készületek ők mi felnőtteknek meg köszönték hogy segítettünk táborba neki,

élménybe részesültünk fél11kor volt élet elmondom de csend let .holnap lesz tábor 5napja ,

amikor jövünk haza holnap tartsak velem tábor 5napjára fogok írni érdemes velem tartani,