tábori nap 2rése

első idei tábor  ami részre  jött  a polgár mester támogatásával  készült  el a  az új alapítvány tagok

meg szervezték az    idei tábort  ezt dolgokat évzárókor mindent  meg beszélték engem hívtak én az

utolsó pi lantokba határoztam úgy  hogy  elmegyek velük táborba .szombat este séta  kápolna felé

nagyon jó sikerült esti látni való nagyon szép volt  amikor kápolna meg volt világította a hold

kápolnát meg azon napon meg vettük dolgot  amit szeretünk volna ezt szombaton meg érzékezés

után azt  követe strandolás aki   szettet volna azok elmentek este 6ora fele szombaton akik ott

maradtak azok elkészítették  Pa paprikás krumplit bográcsba .lemozogtuk vacsora után dolgokat

esti sétával ami nagyon jó sikerült tíz órakor  este szombaton le mentünk piheni másnap korán

keltünk fél 7kor  meg reggeliztünk közösen  elindultunk vasárnap 7:40kor templomba részt vetünk

egy  misén volt  egy keresztelő mise kertébe . mise után  felnőttek kávéztak meg vizet  vetünk .

A templomba egyen pólóba  mentünk .mise után strandolni akartunk egy 13metencébe de hogy

el is tévedtünk oda fele meg érkeztünk   fél12fele ara helyre  nagyon sokan voltak azon helyen

így úgy döntöttek hogy  menjünk vissza helybeli strandra Tiszaörsön oda délre értünk át öltöztünk

gyorsan neki álltunk fürödni  később meg ebédeltünk tovább strandoltunk este 5ig ép meg figyeltük

a büfést  egyedül volt azon terülten büfést és most nagyon sokan voltak nála . este 5kor vasárnap

föl öltöztünk mentünk szálás helyre el készítettük vacsorát ami  paprika volt meg tujás sütve .az

után  meg beszélték az alapítvány dolgokat kicsit  tömören mert augusztus 20 történi  fog valami

amiről később  számolok be  tartsanak velem addig is este8kor rövid Séta  volt 9óróra haza

értünk piheni mert hétfőn  már  haza indulunk vége tábornak .lefeküdtünk fél10kor aludni .

holnap tábor 3napja érdmes velem tartani  holnap is

A képen a következők lehetnek: 1 személy, mosolyog, ülés, autó és túra/szabadtéri

A képen a következők lehetnek: 2 ember, , mosolygó emberek, álló emberek és túra/szabadtéri

A képen a következők lehetnek: 1 személy, ülés és túra/szabadtéri

A képen a következők lehetnek: étel

A képen a következők lehetnek: 3 ember, köztük Judit Barnáné Sümegi, evő emberek, ülő emberek, asztal, étel és túra/szabadtéri

A képen a következők lehetnek: 2 ember

A képen a következők lehetnek: 3 ember, , mosolygó emberek, közeli

A képen a következők lehetnek: 12 ember, , mosolygó emberek, álló emberek, túra/szabadtéri és természet